L'impurtazioni è l'esportazioni di a Cina sò stati 16,04 trilioni di yuan in i primi cinque mesi di questu annu, in crescita di l'8,3% annu annu, l'Amministrazione Generale di e Dogane hà annunziatu oghje.
E statistiche doganali mostranu chì in i primi cinque mesi di questu annu, u valore di l'importazione è l'esportazione di a Cina era di 16,04 trilioni di yuan, in crescita di 8,3% annu annu. L'esportazioni sò stati 8,94 trilioni di yuan, in crescita di 11,4% annu annu; L'impurtazioni anu righjuntu 7,1 trilioni di yuan, in crescita di 4,7% annu annu.
In i primi cinque mesi di questu annu, a struttura di u cummerciu esteru di a Cina hà cuntinuatu à migliurà, cù l'impurtazioni è l'esportazioni di u cummerciu generale chì righjunghjenu 10,27 trilioni di yuan, un 12% annu annu. L'importazioni è l'esportazioni di a Cina versu l'ASEAN, l'UE, i Stati Uniti è a ROK eranu 2,37 trilioni di yuan, 2,2 trilioni di yuan, 2 trilioni di yuan è 970,71 miliardi di yuan rispettivamente, in crescita di l'8,1%, 7%, 10,1% è 8,2% annu, rispettivamente. Asean cuntinueghja à esse u più grande partenariu cummerciale di a Cina, cuntendu u 14,8 per centu di u cummerciu esteru tutale di a Cina.
In i primi cinque mesi di questu annu, l'importazione è l'esportazione di prudutti agriculi in Mongolia Interna anu superatu 7 miliardi di yuan, cumprese 2 miliardi di yuan esportati in i paesi "Belt and Road", cù u sustegnu di una serie di misure per prumove a stabilità è a qualità cummerciu esteru.
Sicondu statistiche doganale, in i primi cinque mesi, l'impurtazioni è l'esportazioni di a Cina cù i paesi longu u Belt and Road anu aumentatu da 16,8% annu à l'annu, è quelli cù altri 14 membri RCEP anu aumentatu da 4,2% annu à annu.
Tempu di post: 22-ghjugnu-2022